پایان سال

فرش 500 شانه عروسکی آنا

فرش 500 شانه عروسکی آنا

این محصول در قسمت فروش قرار گرفته است. مشتریان گرامی میتوانند به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی فرش امید و بی واسطه یا از فروشگاه فیزیکی فرش امید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند و اطمینان داشته باشند که بهترین کیفیت را به همراه پایین ترین و کمترین قیمت با خرید مستقیم از کارخانه یا این مجموعه تجربه خواهند کرد چرا که فرش ها با قیمت مصوب و بدون هزینه های جانبی همراه با ارسال رایگان برای سراسر کشور تقدیم هموطنان عزیز میگردد.

جنس نخ و الیاف 

الياف  پلي پروپيلن به عنوان نوعي  الياف مصنوعي متشكل از واحدهاي مونومري تكرار شونده بر پايه پروپيلن مي باشد. از اين نوع الياف به صورت فيلامنت و يا بي سي اف (BCF) در مصارف مختلف مانند فرش ماشيني استفاده مي شود. الياف پروپيلن عموما فاقد ثبات كافي در برابر اشعه ماورا بتفش بوده و تحت تاثير نور خورشيد تخريب مي شوند. پلی‌پروپیلن استحکام بالایی دارد، در برابر سایش و لکه‌های دایمی مقاوم بوده و به‌راحتی شسته می‌شود. رنگرزی این الیاف با استفاده از رنگدانه‌های پلیمری در مرحله ذوب‌ریسی انجام می‌شود. در برابر الکتریسیته ساکن مقاوم است و به‌دلیل مقاومت در برابر رطوبت و کپک، برای استفاده در سطوح داخلی و خارجی مناسب است.کف‌پوش‌های پلی‌پروپیلنی بعد از نایلون در رتبه دوم از لحاظ حجم فروش تجاری قرار می‌گیرند. ثبات رنگی آنها زیاد بوده و در مجاورت سفید‌کننده و کلر ثبات رنگی خود را حفظ می‌کند. در برابر رطوبت و کپک مقاوم است. با این وجود، بسته به نوع خاب، برگشت‌پذیری خود را می‌تواند به‌راحتی از دست بدهد. 

برند 

شرکت فرش درخشان نگین کاشان فعالیت خود را از ابتدا با هدف تولید محصولات مرغوب و متنوع و جلب رضایت مشتریان آغاز نموده است ،از اینرو مدیریت شرکت استقرار سیستم کیفیت بر مبنای الگوی استاندارد ایزو 9001 ویرایش سال 2000 راسرلوحه کار خود قرار داده است .با پیاده سازی این سیستم اهداف زیر دنبال می شود: 1.توجه به نیاز مشتریان و افزایش رضایت آنها 2.تولید محصول با کیفیت مطلوب و کاهش ضایعات 3.افزایش تولید و ایجاد تنوع در محصولات 4.تحویل سالم و به موقع محصولات به مشتری 5.بازنگری فرآیند ها در جهت بهبود مستمر مدیریت کیفیت اهداف فوق تنها با مشارکت کلیه کارکنان حاصل می شود.مسئول هر یک از بخش های شرکت براساس الزامات سیستم مدیریت کیفیت فعالیت های خود را دنبال می نمایند.این خط مشی کیفیت مورد تایید مدیر عامل بوده و کلیه کارکنان باید از مفاد آن آگاهی داشته و آن را در قسمت های مربوط اجرا نمایند.

سابقه همکاری

فرش امید همکاری با مجموعه فرش ساوین را از سال 1390 با عرضه محصولات فرش آنا در فروشگاه فیزیکی خود در تبریز آغاز کرد و از همان زمان یکی از مراکز عمده پخش و فروش فرش آنا در تبریز و آذربایجان شرقی به شمار می آمد و از سال 1396 و با شروع به کار فروشگاه آنلاین فرش امید فروش آنلاین و ارسال محصولات فرش ساوین به سراسر کشور را در کارنامه خود دارد.

  • فرش عروسکی
  • فرش آنا
  • فرش آنا در تبریز
  • نمایندگی فرش آنا
  • فرش کودک آنا
whatsapp
phon-call