کلکسیون باستان فرش اکسیر

کلکسیون باستان فرش اکسیر

مجموعه فرش باستان مطابق با سلیقه خریدارانی است که می‌خواهند زیبایی فرش در گذر زمان را حس کنند. این فرش از نوع ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ می‌باشد. الیاف این مجموعه فرش طبیعی و از نوع بامبو می‌باشد که با رنگ گیاهی رنگ شده‌ است.

این مجموعه اولین مجموعه فرش رنگی تولید شده در ایران با تکنولوژی اروپایی و دستگاه‌های بلژیکی و آلمانی می‌باشد. این مورد باعث افزایش کیفیت این فرش شده است به گونه ای که مورد توجه  و ستایش علاقمندان به صنعت فرش قرار گرفته است. خاص بودن  و اصالت مهمترین ویژگی محصولات این مجموعه می‌باشد.

تنوع رنگ در انواع فرش باستان

مجموعه فرش باستان دارای بیشترین تنوع رنگی هستند و تمام طرح‌ها و رنگ‌ها آن‌ها بافت شده‌اند و هیچ کدام از نوع چاپی نیستند. رنگ بندی این مجموعه فرش شامل : لاکی، نارنجی، زرد، سبز، بنفش، آبی، قهوه ای، سرخابی، مسی و صورتی می‌باشد.

قیمت 

قیمت فرش باستان تولیدی شرکت اکسیر به فراخور کیفیت بالای آن بسیار مناسب است. این مجموعه فرش با طرحهای اصیل ایرانی و رنگ های زنده و طبیعی جلوه ای جدید به محیط پیرامون خود می‌بخشد. این مجموعه فرش جز تولیدات خاص و ویژه شرکت اکسیر است که نخستین بار در نمایشگاه‌ فرش کشور آلمان از آن رونمایی شد. ظاهر این فرش به صورت کهنه نما طراحی شده است که تا به حس باستانی آن بیفزاید.

ابعاد 

فرش باستان شرکت اکسیر در ابعاد گوناگون و با اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و برای هر فضایی مناسب است.

جنس نخ

استفاده از الیاف طبیعی بامبو نشان دهنده کیفیت بالای این مجموعه فرش است.

ریزبافی

میزان ریزبافی مجموعه فرش باستان به مرغوبیت و استحکام بیشتر آن کمک کرده است. این محموعه فرش از نوع ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ می‌باشد.

رنگ

تنوع رنگ در این دسته فرش بسیار زیاد است که می‌تواند مطابق با سلیقه طیف وسیعی از افزاد باشد. ضمنا استفاده از رنگ طبیعی نیز باعث شده تا این فرش جلوه بسیار جذابی داشته باشد.

این نوع فرش ماشینی با گذشت زمان کیفیت رنگ و بافت خود را از دست نمی‌دهد و این مورد توسط شرکت تضمین خواهد شد.

کهنه نمایی

شرکت اکسیر مجموعه فرش باستان خود را به مدل کهنه نما تولید می‌کند. ویژگی کهنه نمایی همراه با نوع بافت و نقشه این فرش در تناسب با نام باستان در این مجموعه فرش ایجاد شده است. 

طراحی 

در طرح فرش باستان از نقش‌های قدیمی و اصیل فرش ایرانی استفاده می‌کنند. ضمنا برای نشان دادن ویژگی باستانی بودن آن، رنگ های فرش را به گونه ای در نظر می‌گیرند که نمایانگر قدمت آن باشد.

شانه و تراکم

فرش باستان اکسیر از نوع 1200 شانه با تراکم 3600 است که نمایانگر کیفیت بالای این محصول می‌باشد. ضمنا استفاده از طرح های زیبایی ایران و تنوع رنگ بالا آن را به محصولی ویژه تبدیل کرده است. همچنین استفاده از رنگ طبیعی به این فرش جلوه ای خاص و چشم نواز می بخشد.

 

whatsapp
phon-call